skip to Main Content

آموزش انگلیسی در منزل برای کودکان

آموزش-انگلیسی-در-منزل-برای-کودکان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آموزش انگلیسی در منزل برای کودکان یکی از مهم‌ترین مشکلات مادران مخصوصا در دوران همه گیری ویروس کرونا است که با وجود مشکلات فراوانی که دارند، باید حواس و دقت کافی هم به یادگیری زبان انگلیسی کودکان خود داشته باشند. در بسیاری از مواقع حتی زمانی که بچه‌ها به مدرسه می‌روند، باز هم کنترل آن‌ها برای یادگیری زبان سخت می‌شود، چه برسد به زمانی که در منزل باشند.

بنابراین برای این موضوع و حل یادگیری زبان انگلیسی کودکان باید یک راهکار اساسی  و درست را مد نظر قرار دهیم تا مطمئن باشیم که با نتیجه صد در صد قابل قبول مواجه خواهیم شد و در انتهای دوره‌های آموزشی کودک بتواند به  راحتی صحبت کند، بنویسد و آماده ورود به مراحل بالاتر از یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشد.

تفاوت‌های زبان انگلیسی در آمریکا و بریتانیا

در این مقاله به کمک پلتفرم آموزش آنلاین اٌتیچر می‌توانید به بهترین شکل ممکن مقوله آموزش زبان انگلیسی در منزل برای کودکان را به درستی به مرحله انجام و یادگیری کامل برسانید.

آموزش زبان انگلیسی در منزل برای کودکان : فواید یادگیری

بهترین سن برای یادگیری زبان برای کودکان بین ۳ سالگی تا ۱۲ سالگی است. ذهن کودک در این مقطع زمانی به راحتی می‌تواند سایر زبان‌ها را همراه با تمامی جزییات و ریزه‌کاری ها و البته لهجه‌های مختص به هر زبانی به خوبی یاد بگیرد.

همچنین یادگیری یک زبان بین المللی بر توانایی ذهن و حافظه کودک کمک موثری خواهد بود که می‌تواند سایر دروس خود را هم در دوران ابتدایی و هم در دوران راهنمایی به راحتی یاد بگیرد و در هر یک موفق عمل کند.

البته که یادگیری زبان انگلیسی در کودکان موجب می‌شود که مهارت‌های اجتماعی و فردی را در سطوح مختلف جامعه  به درستی انجام دهند.

اما در هر صورت اگر فرزند شما بالای ۱۲ سال سن دارد باز هم دیر نشده است و بهتر است که یادگیری زبان را هر چه زودتر آغاز کند.

نظم داشتن

آموزش انگلیسی در منزل برای کودکان حتما باید با یک نظم و ترتیب اساسی همراه باشد. اول به خاطر اینکه آن‌ها به قدر کافی توانایی مدیریت کارها و برنامه‌های شخصی خود را ندارند و باید به کمک والدین خود این یادگیری را دنبال کنند.

Smiling indian latin deaf disabled child school girl learning online class on laptop communicating with teacher by video conference call using sign language showing hand gesture during virtual lesson.

از طرفی کودکان به دلیل شیطنت‌های بچه گانه نیاز به یک مدیریت و نظم هوشمندانه دارند تا بازیگوشی‌های آن‌ها مانع از یادگیری آن‌ها نشود و همچنین دلسرد هم نشوند.

برای همین والدین برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان باید به دنبال یک راه حل اساسی باشند تا بتوانند کارهای خود را مدیریت کنند و هم از آموزش زبان بچه‌ها غافل نشوند.

طبیعتا به خاطر مشغله کاری و مشکلات زندگی نمی‌توانند به راحتی این امر مهم را کنترل کنند پس در این میان نیاز است که حتما به کمک کلاس‌های آنلاین در خانه یادگیری زبان انگلیسی را هم برای خودتان و هم برای کودک سهل و آسان کنید.

مزیت شرکت کردن در کلاس زبان

بدون شک برای یادگیری زبان کودکان باید یک سری روش‌های درست و اساسی را در نظر بگیریم. برخی از والدین به خاطر تحصیلات مرتبط سعی می‌کنند، خودشان در منزل یادگیری زبان را انجام دهند. این موضوع تا حد زیادی خوب است، اما کودک با شرکت در کلاس‌ها با افزایش مهارت‌های اجتماعی رو به رو می‌شود. چرا که سر کلاس می‌توانند با همسالان خود صحبت کنند، نظرات خود را به دوستان و معلم خود ابراز کنند و در این میان به علایق و سلایق خود پی می‌برند که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی می‌توانند مهارت‌های اجتماعی خود را در سطوح دیگر به معرض نمایش قرار دهند.

آموزش انگلیسی در منزل برای کودکان : آموزش آنلاین

بهترین روش برای آموزش انگلیسی در منزل برای کودکان شرکت در کلاس‌های آنلاین می‌باشد. این کلاس‌ها می‌توانند به کودکان بهترین دوره‌های یادگیری را ارائه دهند، همراه با برترین معلمان که دارای تحصیلات دانشگاهی و تجربه‌های بالای تدریس می‌باشند.

از طرفی در هر ساعت از شبانه روز که باشید متناسب با شرایط کودک شما کلاس برگزارمی‌شود.

پلتفرم آنلاین آموزش زبان انگلیسی اٌتیچر

پلتفرم آنلاین اٌتیچر از بین بهترین اساتید زبان بهترین‌ها را انتخاب کرده است. والدین با هر سطح مالی که باشند، قادر خواهند بود کلاس مورد نظر کودک خود را انتخاب کنند. کلاس‌های اٌتیچر از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و کودکان شما در هر ساعت از شبانه روز که بتوانند، بعد از کلاس‌های مدرسه، آموزش زبان انگلیسی را با پلتفرم آنلاین  اٌتیچر ادامه دهند.

در ضمن پشتیبانی همه روزه موجب می‌شود که بچه‌ها با پشتکار بیشتری زبان را یاد بگیرند و حجم مسئولیت والدین هم کاهش خواهد یافت.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه ها

شما هم دیدگاه، تجربه یا سوالتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
×Close search
Search